سایت خود را در گوگل وبمستر ثبت کنید
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت گوگل وبمستر یک کدام از ابزارهای باز نگری بدون پول سایت است که برای مدیریت کامل تر صفحات ایندکس شده ارائه شده و ابزاری مناسب برای طراحان تارنما و گسترش دهندگان وب است. این ابزار به کسب و کارهای اینترنتی امداد می‌نماید تا با ثبت وبسایت در گوگل وبمستر بانکی از آمار و اطلاعات وب سایت را در دست داشته باشند و به استانداردهای گوگل نزدیک تر شوند و تجارت الکترونیک خود را قادر تر کنند. در نوشته های قبل به فراگیری گوگل وبمستر تولز به صورت بی نقص پرداخته شده است. در‌این نوشته از سایت سئو قصد داریم به مزیت ثبت وب سایت در گوگل وبمستر بپردازیم.

 

چرا گوگل وبمستر تولز اهمیت دارااست؟
کسب اطمینان از اینکه گوگل به سایت شما دسترسی دارااست و محتوا تازه شما را بازبینی می‌نماید.
ایجاد و مانیتور کردن مطالبی که می‌خواهیم در برگه نتیجه ها گوگل بصورت گرافیکی نمایش داده شوند.
حفظ و نگه داری از سایت با کمترین درصد خطا برای افزایش سعی در موتور جستجوی گوگل.
برطرف کردن ایرادات امنیتی وب سایت.
باز بینی اینکه گوگل به چه شکل وبسایت شمارا می بیند.
کدام پرس و جو ها ترافیک بیشتری را به وبسایت شما روانه می کنند.
باز‌بینی اینکه آیا سایت شما کارایی لازم را در موبایل داراست یا خیر؟


چه افرادی می‌توانند از گوگل وبمستر به کارگیری کنند؟
این ابزار مناسب استفاده صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، طراحان سایت و سئوکاران و یا افرادی که راجع‌به seo وب سایت فعالیت مینمایند، برنامه نویسان وب و برنامه نویسان گوشی می باشد.

 

مزیت ثبت وبسایت در وبمستر گوگل
1. ارائه نقشه وبسایت به گوگل
توسط گوگل وبمستر تولز می‌توانید نقشه وب سایت خود را در گوگل ثبت کنید، این فقط راه ثبت نقشه تارنما در گوگل است. با ثبت نقشه وب سایت خود، صفحه ها شما سریع تر بوسیله گوگل بررسی میشوند.

 

2. ایندکس سریع وب سایت
ایندکس وب سایت در گوگل کاری وقتگیر می باشد و دوره بعد از ظهر مشخصی ندارد. در واقع گوگل دوره عصر ایندکس را مشخص و معلوم مینماید البته شما توسط وبمستر می توانید تارنما خود را در کمتر از چند دقیقه در گوگل ثبت کنید. علاوه بر این میتوانید صفحات تازه سایت را تخت‌گاز در گوگل fetch فرمایید. با این عمل صفحه ها جدید شما سریع تر در جستجوها نمایش داده میشوند. به این گزینه توجه داشته باشید که هر چه وبسایت شما سریع تر ایندکس شود، بازدید سایت نیز افزایش مییابد.

 

3. باز بینی دقیق ترافیک سایت
نمایش آمار مرتبط با بازدید تارنما یک کدام از امکانات خوب گوگل وبمستر می باشد. می توانید وضعیت رویش بازدید تارنما را در تایم های متفاوت با نمودارهای مرتبط با آن مشاهده کنید. علاوه بر ترافیک وب سایت، بازدیدکنندگان و کشور آن ها نیز از طریق وبمستر قابل مشاهده می‌باشند.

 

4. باز بینی مجدد صفحات
توسط گوگل وبمستر می‌توانید درخواست باز‌نگری مجدد صفحات را بدهید. ممکن است شما قصد تغییر عنوان یک کدام از صفحات وب سایت را داشته باشید، بعد از تغییر عنوان همچنان سایت شما با عنوان پیشین در گوگل مشهود است. با درخواست بازبینی مجدد صفحه ها می توانید از گوگل بخواهید که تغییرات نو شما را نظر کند.

 

5. حذف صفحه ها از نتایج جستجو
یکی‌از‌از سایر از کاربردهای وبمستر قابلیت و امکان حذف صفحه های سایت از نتیجه ها جستجو است. این ویژگی برای عصر هایی مناسب است که بایستی یک یا چند کاغذ از وب سایت به دلایل مختلف حذف شوند. البته در حذف صفحات وبسایت بسیار دقت فرمایید چرا‌که ممکن است صفحات ارزشمند از نتایج جستجو حذف شوند و باعث لطمه های جبران ناپذیر به seo شوند.

 

6. مشاهده تعداد بک لینک و پیوند ها
از طریق webmaster میتوانید تعداد و آدرس بک لینک های سایت خود را مشاهده کنید. همچنین کلمه ها کلیدی که بیشترین تعداد بک لینک را دریافت کرده اند نیز قابل مشاهده هستند.

 

7. نمایش تعداد خطاهای وب سایت
شاید بتوان اذعان کرد که بهترین مزیت وبمستر از دید سئوکاران و طراحان سایت مشاهده و باز نگری خطاهای وبسایت می باشد. وبمستر گوگل به شما کمک مینماید تا خطاهای سایت را مشاهده نموده و آن‌ها را برطرف نمائید. خطاهای خزنده گوگل ممکن است بدور از چشم شما اتفاق افتاده باشد و شما از آن بی اطلاع باشید. به وسیله Google webmaster tools می‌توانید از کاهش رتبه خود جلوگیری کنید.

 

8. داده های ساختاری
استراکچر دیتا یا داده های ساختاری، اطلاعاتی می‌باشند که به موتورهای جستجو امداد می‌نمایند که دیدگاه بهتری نسبت به سایت یا یک ایمیل داشته باشند. تاکنون استانداردهای زیادی برای داده های ساختاری ایجاد شده است. به وسیله آنها میتوانیم اطلاعاتی در مورد یک فیلم، نوشته‌ی‌علمی، کتاب و یا …. را به موتورهای جستجو ارائه دهیم.

 

9. کوئری جستجو
کوئری ها در وبمستر دربرگیرنده اطلاعات مهمی در رابطه با بالاترین کلماتی که باعث جستجوی ارگانیک وبسایت شما شده اند می‌باشند و می توانند آمار بسیار مهمی را به شما ارائه دهند.

 

10. تعداد بک لینک ها
با ثبت وبسایت در گوگل وبمستر به راحتی میتوانید متوجه شوید چه وب سایت هایی و به چه اندازه به وب سایت شما پیوند زده اند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: